Veckans träning
Publicerat den 

 
Nermyst i min säng ligger jag nu efter 30 min kvällsträning på crosstrainern. Även om det inte blev så mycket träning kändes det bra att komma igång iallafall för det blev en liten paus efter Sälen, min kropp behövde det efter all skidåkning om man säger så.
 
Tänkte passa på att uppdatera er lite om mina träningsplaner för resten av veckan, det har varit lite för lite om det och det har kommit önskemål. 
 
Imorgon går jag i skolan 8-17 men jag har ändå tänkt att träna 1 - 1½ timma lågintensiv kondis efter skolan. Troligen blir det löpband, crosstrainer eller/och cykel och sedan ordentlig stretching för det har jag inte hunnit med i Sälen. Ytterligare ett liknande pass på torsdag förmiddag blir det för då jag inte börjar förrän 15.10, dock med matteprov....
Sedan på fredag har jag tänkt att köra ett styrkepass (helkropp), ni kan läsa mer om hur jag lägger upp det HÄR.
Resten av veckan (lör-sön) blir det nog endast promenader, åtminstone lördag för jag ska till Varberg med Niklas och där har jag inte tillgång till gym. Men det gör mig inget egentligen, bara skönt och mysigt med långpromenader!
 
Så, nu vet ni hur min vecka ser ut! Några frågor?
Publicerad i:  Träning, Vardag, träning&kost             |  KOMMENTERA HÄR

Liknande inlägg

e
2014-04-09 @ 16:57:48  · URL: http://beriz.blogg.se

duktigt:)






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR






2015  Augusti, September,

2014  Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, September, Oktober,

2013  Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, September, Oktober, November, December

2012  Juni, Augusti, September, Oktober, November, December


Follow


Matbloggstoppen
        Follow on Bloglovin